Často se ptáte

  • Vypůjčíme si hezký popis z tohoto článku:

    Pokud rozjíždíte své podnikání nebo jste OSVČ pracující sám na sebe, tak brzy narazíte na celou řadu nevýhod práce z domova. Pro maximalizaci užitku z času, který věnujete práci, je důležité zvolit vhodné prostředí. Pro všechny freelancery, tedy podnikatele na volné noze, je určen coworking.

    Obecně se jedná o společné kancelářské prostory, kde je možné si pronajmout své místo za velmi nízkou částku. Pronajímá se tedy v podstatě místo u stolu.

  • Po tom, co dorazíte na naši adresu, projděte vstupními dveřmi, za nimi hned dalšími dveřmi vlevo, a jste v cíli :-). Všude uvidíte naše logo.

    Pokud by venkovní dveře byly zamčené, použijte zvonek (s logem a jménem Vít Meloun).

  • Obvykle ve všední dny od 7 do 16 hodin, ale stálou a garantovanou otevírací dobu nemáme.

    Je to proto, že pro členy je otevřeno 24/7 (mají svoje klíče), a pro první návštěvu je ideální provést rezervaci, během které si termín Vaši návštěvy potvrdíme.

  • Jednoduše: stačí si zarezervovat termín, přijít, a porozhlédnout se, zda Vám kancelář vyhovuje. První den na zkoušku máte zadarmo!

    Pokud se Vám u nás bude líbit, vyberete si tarif (případně můžete platit jednorázově po každé návštěvě; viz ceník), dostanete klíče, a tím je vše vyřešeno!

  • Nejdříve je třeba si vybrat vhodný členský tarif — tedy jak často k nám zhruba budete chodit (detaily naleznete v ceníku).

    Po výběru tarifu Vám vystavíme fakturu na následující měsíc. Ihned po zaplacení dostanete vlastní klíče, takže do kanceláře můžete poté chodit kdykoliv.

  • Nemusíte! Pokud neumíte dopředu odhadnout, kolik dní v měsíci budete potřebovat, můžete platit jednorázově, po každé návštěvě.

    Nevýhoda je, že v takovém případě nedostanete vlastní klíče, a jeden den Vás pokaždé vyjde trochu dráž (viz ceník)

  • Pokud nevyužijete všechny dny, můžeme se domluvit na převedení do dalšího měsíce, případně na vrácení peněz.

    Pokud naopak zaplacený počet dní trochu překročíte, nic se neděje.

  • To je na Vás; my docházku kontrolovat nebudeme. Důvěřujeme Vám.

  • Stačí říct. Vaši situaci a potřeby probereme, a určitě nějakou rozumnou alternativu najdeme.

  • Platba oproti faktuře je možná hotově nebo převodem.

  • Ke každému tarifu si můžete za příplatek rezervovat stůl, abyste měli jistotu, že Vaše pracovní místo nikdo nezasedne.

    Ale na rovinu: aktuálně to nehrozí :-). Projekt teprve rozjíždíme, a takový zájem o něj zatím není.

    Pokud by se v budoucnu problémy tohoto typu objevily, řešení vymyslíme.

Nedozvěděli jste se, co jste potřebovali? Máte upřesňující dotaz?